Stichting De Zorghulp is een non-profit organisatie die in heel Nederland en België opereert en zorgt voor betaalbare hulpen welke in bijna alle gevallen door de PGB vergoed worden. Wij werken met EU personeel uit voornamelijk Polen en Slowakije. Binnen de EU is er vrijheid inzake arbeid, geld en goederen. Deze constructie is getoetst door de Arbeidsinspectie en Inspectie Gezondheidszorg.

Wij zijn geen thuiszorgorganisatie of alleen maar een bemiddelingsbureau. Wij plaatsen een au-pair/zorghulp pas na zorgvuldige screening en profielgesprekken. Daarna begint ons echte werk op het vlak van begeleiding en maatschappelijke ondersteuning voor zover dat binnen onze mogelijkheden ligt.

UsPetra Willemse - Zorgconsulente

Petra Willemse

directeur 06-55233840

Petra werkt sinds 2014 bij Stichting de Zorghulp.Eerst als zorgconsulente, daarna als zorgmanager. Daarvoor was zij 14 jaar als manager verantwoordelijk voor de automotieve van diverse zorginstellingen waar zij de liefde voor diegene die zorg nodig hebben heeft ontwikkeld.

Elly Leerentveld - Secretaresse

Elly Leerentveld

Secretaresse en bestuurslid

Elly is er ook vanaf het begin bij, na 12 jaar als secretaresse gewerkt te hebben bij een internationale softwareleverancier van routeplanningsystemen voor de transportbranche.

Els Versteeg - PGB deskundige

Els Versteeg

PGB deskundige 06-28961737

Els heeft haar eigen zorgadviesbureau en is jaren geleden expert geworden omdat ze voor iemand in het gezin PGB moest aanvragen. Inmiddels weet ze alles over PGB en nog belangrijker de zorgkantoren kennen haar.

Senky Goes

Zorgconsulente 06-82127297

Senky werkt sinds 2018 bij Stichting de Zorghulp. Zij is van origine eigenlijk fysiotherapeut.Door dit beroep heeft zij veel belangstelling gekregen voor de ziekte ALS. Zij is nog steeds vrijwilligster van de Tour ALS en zit in de organisatie en fiets soms mee de Mont Ventoux op .De Stichting de Zorghulp sponsort onder meer dit evenement.

Roel Schoenmaker

0346-252959

Roel is oprichter van de Stichting de Zorghulp. Hij begon als vrijwilliger en is vanaf 2013 tot 2019 directeur geweest. Hij is nu bestuurslid en bepaald mede het beleid.

BEL MIJ

Liever telefonisch contact?
Wij bellen u zo spoedig mogelijk gratis terug.