Stichting De Zorghulp is een non-profit organisatie die in heel Nederland en België opereert en zorgt voor betaalbare hulpen welke in bijna alle gevallen door de PGB vergoed worden. Wij werken met EU personeel uit voornamelijk Polen en Slowakije. Binnen de EU is er vrijheid inzake arbeid, geld en goederen. Deze constructie is getoetst door de Arbeidsinspectie en Inspectie Gezondheidszorg.

Wij zijn geen thuiszorgorganisatie of alleen maar een bemiddelingsbureau. Wij plaatsen een au-pair/zorghulp pas na zorgvuldige screening en profielgesprekken. Daarna begint ons echte werk op het vlak van begeleiding en maatschappelijke ondersteuning voor zover dat binnen onze mogelijkheden ligt.

Roel Schoenmaker

Directeur 0346-252959

Roel heeft 12 jaar bij de Stichting Homecare gewerkt en heeft deze stichting op de kaart gezet in Nederland en België. Hij begon als vrijwilliger en werd uiteindelijk directeur van de stichting. In 2013 nam Roel zelf het initiatief om Stichting de Zorghulp op te richten.

Elly Leerentveld - Secretaresse

Elly Leerentveld

Secretaresse

Elly is er ook vanaf het begin bij, na 12 jaar als secretaresse gewerkt te hebben bij een internationale softwareleverancier van routeplanningsystemen voor de transportbranche.

Els Versteeg - PGB deskundige

Els Versteeg

PGB deskundige 06-28961737

Els heeft haar eigen zorgadviesbureau en is jaren geleden expert geworden omdat ze voor iemand in het gezin PGB moest aanvragen. Inmiddels weet ze alles over PGB en nog belangrijker de zorgkantoren kennen haar.

Petra Willemse - Zorgconsulente

Petra Willemse

Zorgconsulente 06-55233840

Petra werkt sinds juli 2014 bij Stichting de Zorghulp. Daarvoor was zij 14 jaar als manager verantwoordelijk voor de automotieve van diverse zorginstellingen waar zij met liefde voor diegene die zorg nodig hebben heeft ontwikkeld.

BEL MIJ

Liever telefonisch contact?
Wij bellen u zo spoedig mogelijk gratis terug.