Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentxtypo has a deprecated constructor in /home/stichtingdezorghulp.nl/public_html/stichtingdezorghulp.nl/plugins/content/xtypo/xtypo.php on line 18

De PGB aanvraag

Wegens belangenverstrengeling mogen wij de PGB of WMO aanvraag niet voor u doen. Wij besteden deze aanvraag uit aan een gecertificeerd onafhankelijk bureau.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      De kosten daarvan worden door ons betaald. Het zelf aanvragen van de PGB, als u dat al zou willen is te fout gevoelig gebleken., zeker sinds 1 januari 2015 het trekkingsrecht van kracht is en worden wij rechtstreeks betaald door de SVB of zorgverzekeraar. Daarom werken wij alleen met aanvragen gedaan door eerder genoemde gecertificeerde bureaubureau(s)